Wakacje - Londyn

Nadrabiam zaległości, dzisiaj będzie - Londyn, nie mam już pojęcia 3/4 raz, w sumie w Londynie byłam chyba z 5 razy, a może więcej ? Nie wiem, nadal nie zobaczyłam wszystkiego nawet 1/100 tego co bym chciała, aleeee to znaczy, że muszę tam wrócić!

Zaczynamy od Natural History Musem - byłam wcześniej, jednak nie widziałam wystawy Darwina, jednak kiedy doszłam do wejście stwierdziłam, że aż tak bardzo ciekawa nie jestem (wskazówka - kolejka jest zazwyczaj mniejsza od strony Science Musem, lub wgl jej tam nie ma).




Buckingham Palace po raz 2 i chyba ostatni, w tym roku. Ogólnie jak mówiłam wcześniej Od zewnątrz nie zachwyca, gdyby nie brama i pomnik Wiktorii nie wiedziałabym, że to TO.









 Dla mało spostrzegawczych w tle London Eye, a wcześniej James's Park

W tle Big Ben

I motyw przewodni mojej wycieczki #Selfie, #Selfiezziomeczkiem #yolo ahahahah



 James's Park











 A teraz będą miliony zdjęć Tower Bridge i London Tower










Ogólnie szału nie ma, głowy nie urywa... Wybaczcie za brak artystycznej Twórczości

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Karta kredytowa dla au pair jak to ugryźć, żeby polecieć na Hawaje za 95$ z East Coast?

Match, matcha, matchem pogania, a PM jak nie było tak nie ma... #CC

Czy czegoś się nauczyłam?