High level.

Anglio nadchodzę! Ta dam ! Dama mistrz "życia", nieogaru, i typowego dla siebie yolo wraca ! Czasem się zastanawiam jak jeszcze długo Bozia będzie miała do mnie cierpliwość i będzie na mnie patrzeć z dobrocią, bo serio ja to chyba nie mam instynktu samozachowawczego i niczym ćma pcham się do unicestwienia. Pierwsza rodzinka z brzegu jaka się odezwała, 15 min skype, " I hope you would like to be our au pair" i Dama oczywiście wielkie YOLO i tak, jasne że tak. Co tam że 4-ka dzieci, co tam że jakieś zadupie na krańcu świata i że pustkowie, co tam, że kasa słaba, że nie ma tam komunikacji ! Dama mistrz! Wstańcie i zacznijcie klaskać. Mój przykład jest tym jak NIE wybierać rodzinki, i jak NIE być taką au pair jak ja czyli -ZŁĄ au pair.

Na dodatek, żeby złego było za mało to dzieci są w wieku  3, 6, 11, 16. Luke(3) - jestem na takiego to jeszcze da sie ustawić, Martha(6) - to już niby rozumne, szkoła odzywki czasem jak dowali z tekstem takie dziecko to człowiek może się nogami zakryć, poza tym trochę przeraziła mnie na skype i zaczęłam się jej bać, że będę mieć z nią pod górkę taki mały szatan się zapowiada, Annie (11) William (16) - Boże przecież nastolatki mnie nie cierpią, a ja sama osobiście się ich boje ! W co ja się wpakowałam ?!


Jestem ciekawa co z tego wyjdzie ?! Będę ich pierwszą au pair i ogólnie hostka jest jakoś pozytywnie nakręcona, strasznie mi Kate przypomina, więc mam nadzieję, że nie będzie tragicznie, a jak będzie to mam nadzieję, że przeżyję 3 miesiące !

Wgl. dowiedziałam się, że mam przezajebiste referencje (serio hości wybaczyli mi podpaloną kuchnie i pożar żelazka i zepsuty rower ?!) i że jestem super  social, out going, sociable i milion innych przymiotników w ten deseń. Zastanawiam się co, Beti jej naopowiadała bo w każdym mailu jaki dostaje od nowej HM jest pytanie, czy wszystko ok ? I czy na pewno lokalizacja jest spoko, bo na pewno bede miala możliwość poznawać nowych ludzi itp. Serio, aż tak zabalowałam ? LoL w sumie host mi wypomniał mój "have fun and party" jak mnie odwoził, może wracanie o 4 nad ranem w środku tygodnia było przesadą?

I serio co jest ze mną nie tak i 15 min rozmowami na skype podczas których ja nic nie mówie ?


Co do angielskiego i mówienia, ostatnio dowiedziałam się na zajęciach, że mam angielski high level, ale tylko w mówieniu, bo z gramy oczywiście mam szmaty. Dama tak bardzo, HIGH LEVEL bardzo. Szkoda, że mojego HL nie słychać w rozmowie na skype z rodzinką. I jestem ciekawa jak mój HL będzie wyglądał w UK z nastolatkami ?!

Sesja jest do bani! Szczerze nie polecam 2/10.

Komentarze

  1. W jakim mieście jesteś au pair? Ja w Londynie ale chciałabym zwiedzić inne miasta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ! Ja jestem obecnie na totalnym zadupiu :x(sorka za słownictwo), w zachodniej Anglii obok miasteczka Newton Abbot, ok 3 godz do Londynu ! :< Jednak mogę polecić Oxford ! Jest przecudowny! Byłam również w Brighton. Jednak z Londynu masz super połączenia do każdego miejsca więc na Twoim miejscu bym tylko zwiedzała ! - mega zazdroszczę ! :>> Ja może się wybiorę do Londynu w sierpniu, albo we wrześniu, więc możesz mnie oprowadzić :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Karta kredytowa dla au pair jak to ugryźć, żeby polecieć na Hawaje za 95$ z East Coast?

Match, matcha, matchem pogania, a PM jak nie było tak nie ma... #CC

Czy czegoś się nauczyłam?