Match #cc Room#APIA

MATCH #18(24.11.2017)

Lokalizacja: 
Mountain Lakes, NJ
Dzieci:  girl ( 4 y/o, 2 y/o)
Komentarz: Podbicie profilu -nie lubię czegoś takiego. Hosia pomimo mojej odmownej odpowiedzi nalegała na skype, więc się zgodziłam. Oczywiście napisałam po raz kolejny, że nie będę z dziećmi rozmawiać po polsku, na co ona że jej bardziej zależy na moim doświadczeniu i opiece nad nimi niż na języku. Oczywiście na skype się okazało, że jednak by chciała, żebym mówiła do dzieci po polsku. 15 min wyjęte z życia. 


NIEMATCH #4 (25.11.2017)
Lokalizacja: Los Angeles, CA
Dzieci: girl (11y/o, 2,5 y/o), boy (2,5 y/o)
Komentarz: Same sex couple, potrzebują kogoś na styczeń


NIEMATCH #5 (25.11.2017)
Lokalizacja: Los Angeles, CA
Dzieci: girl (3 y/o), boy (8months)
Komentarz: Na Santa Monica Beach 15 min rowerem


 NIEMATCH #6 (25.11.2017)
Lokalizacja: Los Angeles, CA
Dzieci: girl (2 y/o)
Komentarz: 


NIEMATCH #7(26.11.2017)
Lokalizacja: ??
Dzieci:  ?
Komentarz: Napisała do mnie Hosia na fb, ale później nigdy do mnie nie wróciła 

MATCH #19(26.11.2017)
Lokalizacja: Needham, MA 
Dzieci:  boy( 5y/o, 3y/o, 6 months)

Komentarz: Muszę się zastanowić może, nie jest to czego bym chciała, ale wydają być się spoko. Przynajmniej pierwszy raz na początku nie miałam myśli, że na pewno to nie to.

UPDATE MATCH #13#14(20/21.11.2017) 27.11.2017
Lokalizacja: Stamford, CT
Dzieci:  girl (5 y/o, 2 y/o)
Komentarz: Odmówiłam im, po prostu nie miałam tego feelingu, rozmawiałam z ich byłą au pair i nie powiedziała niczego co by mogło zmienić moje uczucia do nich.


MATCH #20(28.11.2017)
Lokalizacja: Shoreline, WA
Dzieci:  boy( 3,5 y/o) + jedno w drodze
Komentarz: 


MATCH #21(30.11.2017)
Lokalizacja: Chicago, IL
Dzieci:  boy( 3 y/o) + 1 w drodze
Komentarz: Miałam Skype z hostką. Obecnie jest w Niemczech. Główny minus to, że słychać jej akcent. Host jest Amerykaninem. Ogólnie mega spoko mi się z nią rozmawiało. Mieszkają niby w centrum Chicago, więc mega super jeżeli chodzi o imprezy czy późne wyjścia. Jednak w domu jest tylko jeden samochód więc tak czy siak jestem skazana na transport publiczny. Ogólnie ze względu na sposób rozmowy z hosią ich rozważam i na to, że w sumie zawsze będzie łatwo wrócić do domu z imprezy. Jakobym była jakąś niezłą imprezowiczką.


MATCH #22(2.12.2017)
Lokalizacja: Towson, MD
Dzieci:  girl ( 3,5 y/o,) boy(1,5 y/o)
Komentarz: Nie wiem, muszę przemyśleć. Dzieci są poukładane, ale nie wiem czy chciałabym mieć, aż tyle ograniczeń. Jedno co zdobyło moje serce to to, że hostka powiedziała, że co jest jej to i moje. 

ROZMOWY
Tak więc miałam już kilka rozmów

Rozmowa #1,#2 rodziną #3
Rozmowa #3 z rodziną#9 
Rozmowa  #4,#5 z rodziną#10 
Rozmowa #5,#6,#7 + rozmowa z ap z rodziną#11
Rozmowa #8 z rodziną#13 #14
Rozmowa #9 z rodziną  #19
Rozmowa#10 z rodziną #21
Rozmowa#11 z rodziną #22

Update do #APIA
W czwartek otworzyli mi room, cisza jak na pustyni!


Czasu coraz mniej, aż się zaczynam nakręcać!



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Karta kredytowa dla au pair jak to ugryźć, żeby polecieć na Hawaje za 95$ z East Coast?

Match, matcha, matchem pogania, a PM jak nie było tak nie ma... #CC

Czy czegoś się nauczyłam?